Jak przyciągnąć klientów i rozreklamować nową inwestycję deweloperską?

Jak przyciągnąć klientów i rozreklamować nową inwestycję deweloperską?

Choć wydawać by się mogło, że firmy deweloperskie nie muszą się mocno reklamować, w końcu ciągle wiele osób szuka mieszkań, to jednak ostatnie wzrosty cen spowodowały, że wiele osób zwyczajnie nie stać na kredyty hipoteczne, w związku z tym deweloperzy także muszą walczyć o klienta. Jest jeszcze kwestia lokalizacji danej inwestycji, bo w związku z położeniem na obrzeżach miasta nie każdy musi wiedzieć o planowanym budynku mieszkalnym czy biurowym. Zastanowimy się zatem, jak można przyciągnąć klientów i rozreklamować nową inwestycję deweloperską.

Stworzenie strony i jej pozycjonowanie konieczne jest jeszcze w fazie rozpoczęcia inwestycji

Nie można zwlekać z pozycjonowaniem strony do zakończenia pierwszego etapu inwestycji. Należy już w fazie zakupienia działki i przygotowania projektu, czy posiadania wszystkich pozwoleń zająć się promocją w sieci. W końcu mieszkania bardzo często kupują osoby, dla których Internet stał się naturalnym środowiskiem poszukiwania ofert deweloperskich. Zatem trzeba dołożyć wszelkich starań, czyli zatrudnić webmastera i agencję SEO, by inwestycja deweloperska reklamowana na stronie znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu wszyscy chętni mogą dowiedzieć się o planowanej inwestycji w mieście, umówić się na podpisanie umowy przedwstępnej, czy deweloperskiej. Strona powinna działać na wszystkich nośnikach, zatem musi być responsywna bądź posiadać wersję standardową i mobilną.

Wizualizacje mogą znaleźć się na plakatach w mieście

Na pewno wizualizacje są tym, co przemawia, do wielu klientów. Mogą sobie wyobrazić siebie na balkonie jednego z mieszkań czy osiedlowym skwerku. Zdjęcia z wizualizacji można wykorzystać jako citylighty. Te reklamy wizualne na dużych plakatach, które są dodatkowo podświetlane bez wątpienia zwracają uwagę przechodniów. Plakaty wielkoformatowe umieszcza się choćby pomiędzy dwiema szybami na przystankach autobusowych, ale i na elewacjach budynków. Oczywiście dobrym wyborem na promocję są także wnętrza jednego z budynków powstałych w ramach inwestycji tego samego dewelopera. Plakaty w dużym formacie świetnie się sprawdzą choćby w korytarzach. W ten sposób deweloper może promować wszystkie trwające inwestycje także w siedzibie swojej firmy. Plakaty XXL świetnie się prezentują i warto wykonać je także wtedy, gdy już część inwestycji jest wykonana i można sfotografować już istniejący budynek. W końcu jest to bardziej namacalne od wizualizacji, mimo że często ze względu na użyte kolory wizualizacja może prezentować się bardziej efektownie. Firma wynajęta przez dewelopera musi dokładać wszelkich starań, by citylighty znalazły się we wszystkich ważnych punktach w mieście.

reklama nowej inwestycji deweloperskiej

Reklama w radiu i telewizji może też się sprawdzić

Nie tylko duże plakaty będą robiły wrażenie i przyciągały potencjalnych nabywców mieszkań. Deweloper może pokusić się o promocję także na łamach radia czy też telewizji. W radiu może uczestniczyć w ramach dyskusji na temat uczciwości firm deweloperskich, a jednocześnie przy okazji przemycić drobną reklamę. Z kolei w telewizji warto postawić po prostu na krótki spot reklamowy. Przede wszystkim poza prezentacją wizualizacji powinien wypunktować mocne strony danej inwestycji.

Zadbanie o wypunktowanie mocnych stron zakupu mieszkania w danym budynku w każdym z mediów

Co może być ową mocną stroną inwestycji w mieszkanie od dewelopera? Na pewno fakt, że jest to nowe mieszkanie, które można urządzić całkowicie po swojemu jest dla wielu osób ważnym argumentem. Ponadto istotne znaczenie może mieć infrastruktura osiedlowa sklepy, czy też punkty usługowe. Jeżeli nie opuszczając swojej dzielnicy, a nawet swojego bloku można załatwić wiele spraw, to jest to na pewno atut. Wiele terenów zielonych sprzyja rekreacji i spacerom. Obecność placu zabaw jest gratką dla dzieci i ważnym argumentem dla rodziców. Oczywiście trzeba koniecznie wypunktować atuty dotyczące nowoczesnego standardu w przystępnej cenie. Koniecznie trzeba zaznaczyć, jeśli w budynku jest wentylacja mechaniczna, a na jego dachu fotowoltaika.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Ci najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij